DU VIL KUNNGJØRE MEG LIVETS VEI

SALME 16: 11

Sunday, August 24, 2008

Sommaren so for so fort....

Fekk jort mykje kjekt i sommar! Ane og ej va en tur t Molde å besøkte Ragnhild:) Der møtte me også Hilde og Camilla, å fekk være me heimatte t Hilde å sjå karr ho he såtte sine barnespor:) Kjempekoseli veke!

Tok oss en tur på Varden i Molde for å prøve å få et glimt av utsikta over rosebyen..


På vei t Hilde fikk me teste ut Atlanterhavsveien, blir aldri leide ta dinne nature!

Hilde vise karr ho bur!
Tilbake t Lid....
Morgenidyll frå kjøkkenvindue heime:)
Fekk leike mykje me Stian siste vekå ej va heime, me kosa oss i fineveire!!
Tante bøye sej ned for å finne bær, so då e d berre en ting å jere.....
Fisketur me Kirsti og Gaute, kjempe kos:)


Min utruli fotogene svoger! Digga bilde Gaute;)

5 comments:

Anonymous said...

så kjekt å få eit innblikk i ka du har gjort på i sommar. håper du har d bra i bergen. klem

ane marie said...

Åå koselige sommerbilder! Jeg kommer tilbake neste sommer jeg tror jeg;) Like it!

trallalalala... said...

Du e hjerteli velkommen Ane! Gleda mej t å sjå dej jenn i helga:)

Ann Therese said...

Solveig! SÅ gøy at du åg har blogg:) Kom plutselig inn her, og då e det ekstra kjekt når det e kjentsfolk! Kult! Legge deg t på listå mi, så eg kan sjekka titt og ofte:) Snakkes! Kram

Ann Therese said...

Du/dokk e forresten hjertelig velkommen t Ibsens gate 120 på søndag kl. 14.00! Då blir det Åpent hus t inntekt for Salem sitt nybygg:) Blir salg av pølser, salat, kaker osv., og det vil foregå forskjellige konkurranser! Välkomna ska ni vara:) Kram